Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat mijn assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Themamiddag digitale zorg
Themamiddag digitale zorg
Geplaatst: 10 januari 2020
Wegens grote belangstelling wordt de themamiddag Digitale zorg in de huisartsenpraktijk herhaald op vrijdag 31 januari 2020 in het Vestzaktheater. Aanvang 14.00 uur (zaal open vanaf 13.30 uur).

Lees meer
E-healthweek 2020, doe mee!
E-healthweek 2020, doe mee!
Geplaatst: 6 januari 2020
Wat kunnen we de komende jaren verwachten van e-health bij de huisarts?

Lees meer
Volgt u ons al op Facebook?
Volgt u ons al op Facebook?
Geplaatst: 12 december 2019
Om patiƫnten sneller te informeren bij nieuws uit de praktijk heeft Medisch Centrum de Linden sinds kort een Facebook-pagina.

Lees meer