Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat mijn assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Afspraak voor rijbewijskeuring of plaatsing spiraal
Afspraak voor rijbewijskeuring of plaatsing spiraal
Geplaatst: 22 november 2019
Wilt u een afspraak maken voor een rijbewijskeuring of het plaatsen/verwisselen van een spiraal? Neem hiervoor dan telefonisch contact op met de assistente. Online is dit helaas niet mogelijk.

Lees meer
Verpleegkundig specialist
Verpleegkundig specialist
Geplaatst: 13 november 2019
Mijn naam is Marijke Sol, de afgelopen twee jaar heb ik in de praktijk de opleiding tot verpleegkundig specialist gevolgd. Deze masteropleiding heb ik in september afgesloten en sindsdien ben ik werkzaam binnen de praktijk.

Lees meer
Werkdagen huisartsen
Werkdagen huisartsen
Geplaatst: 4 oktober 2019
Vanaf 27 november veranderen de werkdagen van dokter Panhuizen en dokter van Galen op woensdag en donderdag.

Lees meer